Welkom

3 januari 2012 - Tiel, Nederland

Lieve vrienden en familie,

Al een aantal jaren willen wij (Andrea en Annelieke) naar het buitenland om vrijwilligerswerk te doen. Dit jaar hebben wij de knoop doorgehakt en vertrekken op 16 juli 2012 voor drie weken naar Goa (India). Wij willen naar India voor de ervaring, het mooie land en om iets te kunnen betekenen voor de vele straatkinderen in India.

Na onderzoek te hebben gedaan, zijn wij bij een organisatie terecht gekomen die WLS heet. Zij organiseren verschillende reizen in het Verre-Oosten. Wij zullen gaan werken in een St. Anthony’s project of in een Mother Teresa’s project. In de weeshuizen wordt voedsel en lesmateriaal voor arme studenten aangeboden. Daarnaast worden er verschillende activiteiten en workshops voor culturele uitwisseling, milieu en andere belangrijke onderwerpen georganiseerd.

Weeshuizen in India hebben weinig middelen en personeel om voor alle kinderen te kunnen zorgen, vandaar dat zij veel hulp nodig hebben van vrijwilligers. De meeste weeshuizen in India hebben op hun terrein een eigen school. De school staat ook open voor arme gezinnen.

Als vrijwilliger gaan wij werken in een weeshuis met kinderen die extra aandacht nodig hebben. De werkzaamheden die wij gaan doen lopen uit één van de dagelijkse verzorging en opvang van de kinderen tot het organiseren van leuke activiteiten.

Om het werk daar te kunnen doen en voor de kinderen in de weeshuizen willen wij u graag enige ondersteuning vragen door middel van een geldelijke sponsoring. Wij ontvangen dit graag op rekeningnummer: 89.6627.721 (ten name van D.A. Mijdam te tiel)

Voor meer informatie over de projecten kunt u kijken op :

Liefs Andrea en Annelieke

1. Sander Mijdam en Petra Verheule:
    3 januari 2012
    Goed is het voor jezelf om iets goeds voor anderen te doen
  2. Bert en Lyda:
    12 januari 2012
    Succes Annelieke en Andrea! We zijn benieuwd naar jullie belevenissen.