Ticket en inentingen

12 januari 2012 - Tiel, Nederland

Hallo allemaal,

Een week geleden is het allemaal 'heel echt' geworden. De tickets zijn namelijk geboekt!! Wij vertrekken op zaterdag 14 juli en komen terug op zondag 5 augustus. Zowel op de heen als terug vlucht moeten wij twee keer overstappen.

Heen: opstappen in Amsterdam - Frankfurt overstap - Doha overstap - aankomst Goa Terug: opstap in Goa - Doha overstap - München overstap - aankomst Schiphol Amsterdam

Het is een hele wereld reis.

Gisteren hadden wij een gesprek bij de GGD, wij dachten alleen voor informatie over inentingen, dit was niet het geval. Aan het einde van het gesprek bleek dat we gelijk ingeënt werden!!! Hier hadden wij niet op gerekend en waren nogal in shock (allebei geen helden met prikken haha).

Beide kregen wij drie inentingen. Andrea was al ingeënt voor hepetitis B dus hoefde alleen nog hepetitis A, DTP en een prik tegen buiktyfus. Annelieke kreeg: combinatie hepetitis A/B, DTP en Buiktyfus. Over een maand mag Annelieke terug komen voor de tweede inenting voor hepetitis B en over een half jaar mogen wij samen de tweede halen voor hepetitis A en Annelieke ook B. Naast deze inentingen hebben wij een recept voor malariapillen meegekregen. Deze moeten wij gedurende onze reis 2 keer per dag innemen en als we weer thuis zijn nog 4 weken lang.

Al met al hebben wij niet stil gezeten.

Dan nog een bericht over een sponsoring: Andrea gaat de Mariekeloop doen in Nijmegen deze is 10 kilometer. Mochten jullie haar willen sponsoren laat dit dan even weten of maak het geld over naar 89.66.27.721 ten name van D.A. Mijdam te Tiel. Mochten jullie nog leuke ideeën hebben voor sponsoracties horen wij dit graag van u.

Groetjes, Andrea & Annelieke

1. Hellen Noorland:
    12 januari 2012
    Nou meiden, het wordt dus steeds serieuzer: met die inentingen !
    Whaaah..!!!
    Goed van jullie zeg !!
  2. Ina van Tricht:
    12 januari 2012
    Goed hoor, de eerste stappen zijn gezet.

Sterkte met de armen...jullie armen!
  3. Sander en Petra:
    14 januari 2012
    Lieve Andrea en Annelieke,

Ik ben trots op jullie! Wat een avontuur gaan jullie aan, maar eerlijk gezegd zal ik ook weer blij zijn jullie 4 augustus gezond en wel op Schiphol te zien.

Liefs Petra