Onze dagindeling

31 juli 2012 - Goa Velha, India

Mama en papa (petra & sander) vroegn zich af hoe onze dagen eruit zien. Dus bij deze:

We staan natuurlijk op in de morgen hebben een ontbijtje en bereiden de activiteiten voor. Met de kinderen doen we veel knutselen omdat ze niet echt de concentratie hebben voor een spel. Ze zijn ook veelal veel agressiever in het spelen en er is een taalbarriere, veel spreken alleen Hindi of Goan. Knutselen gaat goed en vinden ze leuk! De vrouwen willen juist nieuwe spellen leren en hier zijn we dan ook veel mee bezig.

Om 12:00 uur eten we en om 12:30 uur vertrekken we naar Bamanwarda. We zijn dan de rest van de middag met de kinderen en vrouwen bezig tot ongeveer 16:30 uur. Hierna drinken we een kopje thee met de 'Sisters' en gaan weer naar huis. We zijn dan tussen 18:00 en 18:30 uur thuis.

er is dan even tijd om je op te frissen naar die mega drukke busrit en al dat gezweet van iedereen (ze hebben hier geen deo zo te ruiken). rond 19:30 uur is er avondeten en daarna tijd voor onszelf. Zo zien onze dagen eruit.

Natuurlijk gaan we soms van uit het women shelter nog even naar de markt. Vorige week zijn we met een aantal meiden italiaans gaan eten!!! HEERLIJK!!!

Nu dan afgelopen weekend.....

We zijn best wel een beetje verbrand tante Lyda haha. Het was heerlijk, we zijn bij een restaurantje gaan zitten aan het strand. Zij zorgen er dan voor dat iedereen ons met rust laat. Daarna lekker gewinkelt en in het zwembad gezwommen. S avonds kwamen een hoop meiden van het huis en hebben we wat gedronken met zijn allen.

Oja voor ik het weer vergeet!! We hebben apen gezien boven de internetshop!!

1. Sander en Petra:
    31 juli 2012
    Leuk om dit zo te lezen. Succes deze week nog en tot zondag.
    Liefs en knuffels papa en mama (sander en petra)
  2. Bert en Lyda:
    31 juli 2012
    Hoi Annelieke en Andrea,

Vanmorgen lazen we in de krant dat grote delen van India geen stroom en water hebben door een stroomstoring. Hopenlijk treft dit jullie niet.
    Succes de komende dagen en daarna een goede thuisreis.
    We zijn benieuwd naar jullie foto's!